4 sept. 2009

The season of the fall begins



Argh. Si odata cu el sesiunea de restante. Boy, numa` azi ce avusei doua. (mi-a fost o lene d-aia crasa sa le dau in timpul anului si pentru mine mereu a "lasa pe toamna" a reprezentat un concept vag, indepartat si aparent promitator. Aproape ca nici n-as fi zis ca o sa vina. Asa am facut mereu. Sunt o lenesa incurabila, un om lipsit de motivatie cand vine vorba de scoala, ok, ok, si uneori cand vine vorba aproape de orice). Deci da. Literatura Comparata, ora 8. Sala IP10. Cu 3 zile inainte dai si repeta, controbaie dupa cursuri (xeroxate, fireste. cine sta sa scrie cursuri cand atunci e timpul propice pentru a te delecta cu un roman d-al lui Fowles, Suskind, Kafka sau Dostoievski? Si Andrei stie  asta, haha si chiar si Alin, dar la el vorbim despre stirile din Prosport! Hah, Aline nu te supara, ca stiu ca citesti.Tu esti kuuuul oricum, dar mai ales cu ziaru` :X charming. Si acu sa ies din paranteza, ca asa`s io cand ma intind cu vorba, d-aia imi bate vantu` prin buzunare, si sunt frustrata ca n-am bani de concerte, noroc cu pomana Tuborgului, fie-le tarana usoara!) Asa. Si cum zisei, invatai de la Epopei la tragedii, la dramaturgie, la renastere si umanism. ~Homer, Vergiliu, Sofocle, Eschil, Aristofan, Plaut, Dante, Boccaccio, Cervantes~ si pica... badabim, badabam... Poemele epice medievale. What the heck? Si un text din Faust. Hai ca ala a mai mers. (noroc cu Alin, colegu` de banca, care era foarte concentrat pe declinarile de la limba latina, si totusi isi facea timp si sa intretina mici conversatii pline de epifanii cu mine. "ce ar merge o tigara...pana si ideile ar curge altfel", contribuiand astfel la accelerarea puterii mele de concentrare, care, tin sa zic, ca de cele mai multe ori tinde infailibil spre zero) Dupa primele 10 minute, vro 7 care aveau si ei la Comparata au iesit din sala, mefienti, dand foaia goala. As fi iesit si eu, dar mai aveam o restanta la 11, si draci`, ce faceam pana atunci? Asa ca, am stat sa-mi storc creerii capului despre Doctor Faustus si despre Faustu` lu Goethe, s-o pun d-o comparatie. Si aia a fost. Am luat,  si acum sunt  mandra posesoare a unui numar de restante mai mic.  y a y ! Si pentru ca azi a fost o zi cu noroc, o luai si pe cea de la ora 11. Traiasca Hamlet! Asa. Si uite, incet incet scapam noi si de restante. Si cu ce ne mai laudam noi toamna asta? Ne laudam cu frunze frumoase, aramii si cu alei din alea asa, stiti voi, nu pot sa spun, inefabile...da, da....inefabile. . Si cu Lake of Tears. Si cu racoarea de afara. Si cu lucruri din astea simple si banale. Dar frumoasee. D-asta pur si simplu iubesc toamna.  ^^,

Uamenilor simpatici, antipatici, naspetoi si non-naspetoi, va las in compania acestui mirifico-mirobolant cantec de toamna:

http://www.youtube.com/watch?v=zO3Lr597wDg

si ca sa nu se zica ca nu`mi iubesc deloc tarisoara si limba, pun si un link catre o piesa frumoasa frumoasa <3 si geniala, cantata de Nicu Alifantis:

http://www.youtube.com/watch?v=SbT-9_mdx8c

Da, in fiecare toamna ascult Lake of Tears la modul gravo-obsesiv. Zi, noapte, acasa, ipod and everywhere I go. Face parte din muntele meu maret de fixuri. Stiti voi. Si stiu ca sunt naspetoaica si ca va disper cu obsesiile mele. Si ca, si ca. Daaar....mnooooh~ ! ^^,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga mare!

 

Que stii oare ? Copyright © 2009 Designed by CLO's Dizain | Premium Wp Themes | Premium Wp Themes | Icon Sets
Free Blogger Templates | Free Blogger Templates. Blogger Templates by Blogger Templates and Blogger Templates